piątek, 15 marca 2013

New in my wardrobe & I must have

Dzień dobry :) Korzystając z wolnego dnia pokażę wam małą część nowości w mojej szafie i to co chcę kupić w najbliższym czasie :) Na pierwszym miejscu mojej listy "must have" są miętowe kalosze Hunter, muszę pochodzić po sklepach i poszukać a jak nie to zamówię w Polsce...
Już prawie koniec marca, tyle wiosennych ubrań w szafie i sklepach a u mnie dalej zima...dziś zaczął znów padać śnieg...kiedy ja to ubiorę, mam nadzieję że do maja zdążę:) Miłego weekendu!

 must have / vero moda
new in / h&m
must have / gina tricot
 new in / h&m
 new in / h&m
 new in / next
 must have / gina tricot
 new in / h&m
 new in / h&m
 must have / h&m
 new in / h&m
 new in / h&m
 must have / h&m
new in / h&m
 must have / h&m
 must have / h&m
 must have / h&m
 new in / h&m
new in / h&m
 must have / h&m
 new in / h&m

  must have / hunter





































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz